tpv banner final

Trendy Palermo Viejo

This is the first polyglot blog about places & events of Palermo Viejo, the trendiest neighborhood of Buenos Aires. / Primer blog políglota sobre lugares y eventos de Palermo Viejo, el barrio más “trendy” de Buenos Aires. / Este é o primeiro blog poliglota sobre lugares e eventos de Palermo Viejo, o bairro mais “trendy” de Buenos Aires. / Premier blog polyglot sur boutiques, restaurants, hôtels et événements de Palermo Viejo, le quartier plus “trendy” de Buenos Aires, Argentina.

Saturday, July 22, 2006

TPV at the Official Site of Buenos Aires /TPV en el sitio oficial de Bs.As. / TPV no site oficial de Buenos Aires

A friend of mine told me yesterday that the Official Site of the City of Buenos Aires had mentioned this blog, to my great surprise. They recommended Trendy Palermo Viejo among other interesting blogs about this city. The link is below.

Una amiga me dijo ayer que mi blog había sido publicado en el Sitio Oficial de la Ciudad de Buenos Aires, para mi gran sorpresa. Lo recomendaron con otros blogs interesantes de esta ciudad. El link está abajo.

Para a minha surpresa, uma amiga me disse ontem que o meu blog tinha sido incluido no Site Oficial da Cidade de Buenos Aires. O blog foi recomendado junto a outros blogs interessantes da cidade. O link, abaixo.

http://www.buenosaires.gov.ar/blog/pasaenbsas/blogs-sobre-buenos-aires.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home