tpv banner final

Trendy Palermo Viejo

This is the first polyglot blog about places & events of Palermo Viejo, the trendiest neighborhood of Buenos Aires. / Primer blog políglota sobre lugares y eventos de Palermo Viejo, el barrio más “trendy” de Buenos Aires. / Este é o primeiro blog poliglota sobre lugares e eventos de Palermo Viejo, o bairro mais “trendy” de Buenos Aires. / Premier blog polyglot sur boutiques, restaurants, hôtels et événements de Palermo Viejo, le quartier plus “trendy” de Buenos Aires, Argentina.

Wednesday, September 27, 2006

Circle & Cercle

A few days ago, I mentioned I would check out the new Levi’s Icon Store, called Circle. I went there and to my big surprise, I was not allowed to take pictures of the shop. I was told it was forbidden. Sorry, guys. Anyway, a few meters from there across the street, I found a new place, called Cercle...
*****
Hace unos días mencioné que iba a pasar por el nuevo local de Levi’s, llamado Circle. Fui y para mi gran sorpresa, no me dejaron sacar fotos. Me dijeron que estaba prohibido. De cualquier forma, descubrí enfrente, a unos pocos metros, una tienda nueva llamada Cercle...
*****
Faz uns dias prometi passar pela nova loja da Levi’s, chamada Circle. Fui e para a minha grande surpresa, não me permitiram tirar fotos da loja. Me disseram que estava proibido. De todos modos, ao atravessar a rua, descobri uma loja nova, que se chama Cercle…

0 Comments:

Post a Comment

<< Home